شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 5, 2024
رزمجو

حوزه/ سردار رزمجو گفت: روز نیروی انتظامی، فرصتی است تا از تلاش‌ها و زحمات بی‌دریغ پرسنل این نهاد مقدس قدردانی کنیم. نیروی انتظامی به عنوان حافظ امنیت و آرامش جامعه، همواره در خط مقدم دفاع از حقوق شهروندان و برقراری نظم و انضباط اجتماعی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، سردار علی رزمجو، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: ما با افتخار به تمامی تلاش‌ها و فداکاری‌های نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی ایران سلام می‌فرستیم.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: این روز فرصتی است برای تجلیل از زحمات این عزیزان که با ایثار و از خودگذشتگی، در حفظ امنیت و آرامش کشور و جامعه ما تلاش می‌کنید.

سردار رزمجو گفت: روز نیروی انتظامی، فرصتی است تا از تلاش‌ها و زحمات بی‌دریغ پرسنل این نهاد مقدس قدردانی کنیم؛ نیروی انتظامی به عنوان حافظ امنیت و آرامش جامعه، همواره در خط مقدم دفاع از حقوق شهروندان و برقراری نظم و انضباط اجتماعی قرار دارد.

سردار رزمجو ادامه داد: نیروی انتظامی نگهبان نظم و قانون است که با شجاعت و صداقت در خط مقدم مقابله با جرم و فساد قرار دارد، تلاش‌های بی‌وقفه این عزیزان، باعث آرامش خاطر شهروندان و ایجاد امنیت در جامعه شده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: این روز را به تمامی تلاشگران و دلاوران نیروی انتظامی که با فداکاری و جانفشانی خود، امنیت و آرامش را برای مردم عزیز کشورمان به ارمغان می‌آورند، تبریک می‌گویم.

وی یادآور شد: زحمات شما در راستای حفظ امنیت و حقوق مردم، همواره در تاریخ این مرز و بوم جاودان خواهد ماند، امیدوارم که با همدلی و همکاری، همواره در مسیر خدمت به مردم و اعتلای امنیت کشور گام بردارید و در این راه، موفق و پیروز باشید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha